کد خبر: ۲۱۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۲۱ دی ۱۳۹۷ - 2019January 11
روز گذشته یک دستگاه سواری سمند به صورت رخ به رخ با کامیون ماک در سه کیلومتری پایگاه امداد و نجات گردنه اسدآباد به سمت همدان برخورد کردند
شفاآنلاین>سلامت> سرپرست اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد گفت: برخورد سواری سمند با کامیون ماک در گردنه اسدآباد منجر به مرگ مادر باردار شد.

به گزارش شفاآنلاین، محمدرضا اعتصام بیان کرد: روز گذشته یک دستگاه سواری سمند به صورت رخ به رخ با کامیون ماک در سه کیلومتری پایگاه امداد و نجات گردنه اسدآباد به سمت همدان برخورد کردند.

وی اضافه کرد: در این سانحه سه سرنشین سواری سمند دچار جراحت شدند که توسط آمبولانس هلال احمر و فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

سرپرست اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد گفت: یکی از سرنشینان، خانمی باردار (Pregnant)بود که جان خود را از دست داد اما نوزاد وی بعد از تولد به روش سزارین، در راه همدان و داخل آمبولانس جان باخت.

اعتصام ادامه داد: علاوه بر این سانحه رانندگی ، یک تصادف نیز در 13 کیلومتری پایگاه امداد و نجات گردنه اسدآباد به سمت همدان رخ داد.

وی افزود: در این سانحه یک دستگاه سواری سمند با سواری پیکان به شدت برخورد کرده که منجر به گیر کردن راننده در داخل خودرو شد.

وی اضافه کرد: تیم های امداد و نجات هلال احمر با استفاده از ست نجات راننده سواری سمند را از داخل خودرو(car) به بیرون خارج می‌کنند.

گردنه اسدآباد به طول 15 کیلومتر یکی از حادثه خیزترین مسیرهای شریانی استان همدان به شمار می‌رود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: