کد خبر: ۲۷۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۹ - 2021January 14
ورزش ممکن است به درمان اضطراب کمک کند. ورزش یک روش عالی برای سوزاندن انرژی اضطراب آور است و تحقیقات نیز این ایده را تایید می‌کنند.
شفاآنلاین>سلامت>درمان‌های طبیعی برای اضطراب و استرس برای بسیاری از افراد که استرس و اضطراب مزمن دارند، بسیار مهم است. آن‌ها با علائمی مانند تنش عصبی، تپش قلب و درد قفسه سینه مواجه هستند. در واقع، اضطراب از جمله شایع‌ترین مسائل بهداشت روان است که اغلب افراد مایلند راهی طبیعی برای حل آن بیابند.
به گزارش شفاآنلاین:برخی بیماری‌ها مانند پرکاری تیروئید می‌تواند منجر به اختلال اضطراب شود بنابراین دریافت یک تشخیص دقیق می‌تواند اطمینان ایجاد کند که فرد بهترین درمان را دریافت می‌کند.

ورزش کنید
ورزش ممکن است به درمان اضطراب کمک کند. ورزش یک روش عالی برای سوزاندن انرژی اضطراب آور است و تحقیقات نیز این ایده را تایید می‌کنند.   به عنوان مثال، یک بررسی در سال ۲۰۱۵ بر روی ۱۲ آزمودنی  کنترل شده تصادفی نشان داد که ورزش ممکن است درمانی برای اضطراب باشد.

مدیتیشن انجام دهید
مدیتیشن می‌تواند به کند شدن افکار منفی کمک کند، و مدیریت استرس و اضطراب را آسان‌تر می‌کند. طیف گسترده‌ای از سبک‌های مراقبه، از جمله ذهن آگاهی و مراقبه در طول یوگا، ممکن است برای کنترل اضطراب  کمک کند.
برچسب ها: اظطراب ، طبیعی ، درمان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: