کد خبر: ۱۷۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶:۳۰ - ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - 2017November 30
با افزایش سن ارتباطات در مغز شما و در نتیجه هوش شما و سلامتی روحی شما افزایش می‌یابد. محققان در دانشگاه تورنتو دریافتند کسانی که نگرانی بیشتری برای رسیدن به سن‌های بالاتر خود دارند با احتمال بیشتری در بهبود و افزایش عملکرد مغزشان تاخیر خواهند داشت.
شفا آنلاین:بسیاری از افراد که در بیست و چند سالگی خود به سر می‌برند از سی ساله شدن واهمه دارند، با این تفکر که جوانی خود را بعد از سی سالگی از دست خواهند داد.

به گزارش شفا آنلاین:، تحقیقات اخیر نشان داده‌اند که با افزایش سن ارتباطات در مغز شما و در نتیجه هوش شما و سلامتی روحی شما افزایش می‌یابد. محققان در دانشگاه تورنتو دریافتند کسانی که نگرانی بیشتری برای رسیدن به سن‌های بالاتر خود دارند با احتمال بیشتری در بهبود و افزایش عملکرد مغزشان تاخیر خواهند داشت. این تحقیق به تاثیر دو طرفه افکار فرد بر روی سلامتی جسمی او مهر تایید می‌زند.

 در این تحقیق 359 نفر از افراد بین 22 تا 36 سال مورد اسکن مغزی MRI قرار گرفتند تا ارتباطات مغزی آن‌ها بررسی شود. در این تحقیق الگو‌های ارتباطات مغزی برای افراد در سنین مختلف و با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف مانند شرایط زندگی، شخصی و اجتماعی آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت. اغلب افراد بالای سی سال از تمرکز بیشتر و قدرت حل مسئله بالاتری برخوردار بودند. نکته جالب در مورد افراد مورد آزمایش بود که دارای مشکلات روحی مانند عصبانیت یا افسردگی بودند و در مورد افزایش سن خود ابراز نگرانی می‌کردند. این افراد در مقایسه با افراد هم‌سن خود و شرایط تقریبا کمتر، دارای پیشرفت کمتری در ارتباطات مغزی مربوط به تصمیم‌گیری و تمرکز بودند. دیلی میل
برچسب ها: جوانی ، پیری ، سی سالگی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: