کد خبر: ۲۱۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 03
اکنون رشد این تومور آنقدر ادامه پیدا کرده که تفاوت بسیاری میان آن و یک هندوانه بزرگ از لحاظ اندازه وجود ندارد. بلیندا ناچارا هنگام خروج از خانه روی این تومور را می پوشاند تا از مردم حرف ناراحت کننده ای در این باره نشنود
شفاآنلاین>حوادث پزشکی>زنی ۴۲ ساله به خاطر بیماری که سالهاست دست از سر او بی نمی‌دارد با درد و اندوه فراوان خانه نشین شده است.

به گزارش شفاآنلاین، زنی به نام بلیندا آستریا اهل فیلپین از 13 سالگی درد<the pain> شدیدی در ناحیه فک خود احساس می کرد که بعدها متوجه شد برخلاف تصور او این درد ارتباطی با دندان هایش ندارد و از یک تومور در حال رشد سرچشمه می گیرد.

سرانجام پس از به دنیا آمدن اولین فرزندش اقدام به عمل جراحی برای خارج کردن تومور کرد اما ماجرا به اینجا ختم نشد و مدتها بعد مجدد این مشکل سر و کله اش پیدا شد. سرعت رشد این تومور از یک سو و ناتوانی مالی وی و خانواده اش از طرفی دیگر زن فیلیپینی را بسیار آشفته<Confused> کرد.

اکنون رشد این تومور آنقدر ادامه پیدا کرده که تفاوت بسیاری میان آن و یک هندوانه بزرگ از لحاظ اندازه وجود ندارد. بلیندا ناچارا هنگام خروج از خانه روی این تومور را می پوشاند تا از مردم حرف ناراحت کننده ای در این باره نشنود.


به گفته خانم آستریا، او مدت هاست که از این تومور رنج می برد اما به خاطر مسائل مالی نمی تواند اقدامی برای درمان خود انجام دهد.

او می‌خواهد مانند زنان دیگر مشغول کار شود در حالی که این موضوع بسیار او را در زندگی محدود کرده است. ناگفته نماند وزن سنگین تومور نیز به ناراحتی های وی افزوده و دردسرهایی برایش بوجود آورده است.

بد نیست بدانید که اکثر اوقات زن نگون بخت به خاطر تومور عجیبش از سوی مردم مورد تمسخر قرار می گیرد و این اوضاع را برایش دردناک تر کرده است.yjc





نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: