کد خبر: ۳۲۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - 2023February 22
فکر می‌کنم همه از زیر کاری که برعهده‌شان است، شانه خالی می‌کنند و می‌گویند همه می‌فهمند که اگر ما انجام ندادیم، رهبری نگذاشت.
شفاآنلاین>سلامت>معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم با بیان اینکه حل همه مسائل دست رهبری نیست، گفت: فکر می‌کنم همه از زیر کاری که برعهده‌شان است، شانه خالی می‌کنند و می‌گویند همه می‌فهمند که اگر ما انجام ندادیم، رهبری نگذاشت.

به گزارش شفاآنلاین: یعنی کسانی با علم، یک سری مسائل را حل نمی‌کنند و می‌دانند که مردم این را به حساب رهبری می‌گذارند. به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری که میهمان برنامه تلویزیونی «حضور» بود، در بخشی از سخنانش در خصوص نگاه ویژه امام خمینی (ره) به محرومان و مستضعفان گفت: مدل حکمرانی امام (ره) چند ویژگی داشت که یکی از اصلی‌ترین آنها تکیه ایشان به مردم بود. در طول دوران رهبری، بیش از آنکه به حزب یا گروهی وابسته باشد، برای آنکه بتواند موتور انقلاب را روشن نگه دارد و انقلاب را با آن پیش ببرد، تکیه ایشان به مردم بود.

جهانگیری تاکید کرد: در دیدگاه امام (ره)، مردم هم از نظر شرعی و هم عقلی نقش اول و تعیین‌کننده دارند و مردم هستند که مشروعیت و مقبولیت می‌دهند. او در خصوص اعتراضات سه، چهارماهه امسال نیز اظهارنظر کرد و در بخشی از سخنانش در این رابطه گفت: فکر می‌کنم وارد یک چالش بد شده‌ایم. واقعا هر ایرانی، حتی اگر دلسوز نظام جمهوری اسلامی نباشد و برای ایران دلسوز باشد، باید الان نسبت به این مسائل حساس باشد. وی ادامه داد: به نظر من ایران در خطر است و این اتفاقات داشت به نقطه‌ای می‌رسید که می‌توانست و می‌تواند ایران را در خطر قرار دهد. نیروهای علاقه‌مند به ایران و نظام و وفادار به آرمان‌های امام باید از خودشان، اعتبار و آبروی خود مایه بگذارند که این مسائل حل شود و باید هم حل شود. جهانگیری خاطرنشان کرد: باید یک انسجام و یکپارچگی کامل در کشور به وجود بیاید، باید گفت‌وگو کرد چون مسائل زیادی است که روی آن تفاهم داریم. هیچ ایرانی نیست که با هر قوم، مذهب و گرایشی، نسبت به ایران حساسیت نداشته باشد. همه توافق کنیم برای اینکه ایران در خطر نباشد، کارهایی که نباید انجام دهیم را انجام ندهیم و کارهایی که باید انجام دهیم را انجام دهیم. اینکه دیگر شدنی است.جهان صنعت
برچسب ها: جهانگیری ، حزب ، ایران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: