کد خبر: ۳۴۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - 2024February 25
نوزاد دو ماهه همدانی به وسیله جت فالکن اورژانس کشور در مدت زمان ۳۰ دقیقه به تهران اعزام شد.

شفا آنلاین>سلامت>رئیس اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعلام این خبر بیان کرد: امروز -شنبه ۵ اسفند- به دنبال هماهنگی واحد پایش مراقبت‌های درمانی برای اعزام نوازد دو ماهه به بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع) تهران، با هدف دریافت خدمات فوق تخصصی، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و جت فالکن اورژانس برای نخستین‌بار در استان همدان به پرواز درآمد.

به گزارش شفا آنلاین:دکتر محمدرضا شکوهی اعلام کرد: بیمار در ابتدا به وسیله آمبولانس مرکز اورژانس ۱۱۵ از بیمارستان اکباتان به فرودگاه همدان منتقل شد و بعد از تحویل بیمار به تیم درمانی اورژانس هوایی، در مدت زمان ۳۰ دقیقه توسط جت فالکن سازمان اورژانس، به تهران اعزام و تحویل بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع) شد. 

وی افزود: هزینه اعزام هوایی بیمار حدود ۱۸۰ میلیون تومان است که هیچ گونه هزینه‌ای از بیمار دریافت نخواهد شد و کلیه خدمات خدمات ارائه شده توسط اورژانس ۱۱۵ رایگان است.

به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان، شکوهی اظهار کرد: این اقدام بی‌نظیر در قالب یک کار تیمی و هماهنگ با همکاری سازمان اورژانس کشور و ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

اعزام نوزاد ۲ ماهه همدانی با جت فالکن اورژانس به تهران


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: