کد خبر: ۳۴۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024April 22
دزد خانه‌های رباط کریم در مخفیگاه عجیب کمد لباس دستگیر شد.
شفاآنلاین>حادثه>سرپرست فرماندهی انتظامی رباط کریم از غافلگیری دزد خانه های این شهرستان در تاریکی کمد و کشف ۱۰ میلیارد اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین:سرهنگ تیمور کلانتری، سرپرست فرماندهی انتظامی رباط کریم اظهار کرد: در یک عملیات غافلگیرانه، دزد خانه‌های رباط کریم در مخفیگاه عجیب کمد لباس دستگیر شد.

او با بیان این که کمد لباس پناهگاه آخر این سارق بود، اظهار کرد: این سارق نتوانست از تیزبینی چشمان پلیس مخفی بماند.

سرپرست فرماندهی انتظامی رباط کریم اضافه کرد: با وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر پرند، تیمی ویژه از کارآگاهان زبده، ردپای دزد را دنبال کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی رباط کریم ادامه داد: با تحقیقات دقیق و به کارگیری روش‌های نوین پلیسی، هویت متهم شناسایی شد و در عملیاتی غافلگیرانه، در حالی که با ظرافت تمام، در کمد لباس منزل خود پنهان شده بود، دستگیر شد.

کلانتری با ابراز خرسندی از این دستگیری، به جزئیات عملیات اشاره کرد و گفت: در بازرسی دقیق از مخفیگاه این سارق، که به طرز ماهرانه‌ای در کمد لباس خود پنهان شده بود، بیش از ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی رباط کریم افزود: در بازجویی‌های اولیه، این متهم به سه فقره سرقت دیگر در رباط کریم اعتراف کرد و با تشکیل پرونده، روانه زندان شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: