کد خبر: ۳۴۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024April 22
ترانه علیدوستی مدت‌ها پیش در صفحه توئیترش از ابتلایش به بیماری «کلاستروفوبیا» خبر داد و گفته بود به خاطر این بیماری به‌ندرت می‌تواند سوار مترو یا اتوبوس شود.
شفاآنلاین>عمومی>مادر ترانه علیدوستی، بازیگر سینما و تلویزیون، از ابتلای فرزندش به بیماری ناشناخته خبر داد و از مردم خواست برای ترانه دعا کنند.  
به گزارش شفاآنلاین:نادره حکیم‌الهی گفت که حال ترانه خوب نبوده اما در روزهای اخیر بهتر شده است. او گفت منشأ بیماری هنوز شناسایی نشده است. آن‌طور که از گفته‌‌های مادر علیدوستی استنباط شده گویا این بازیگر در بیمارستان بستری است. ترانه علیدوستی مدت‌ها پیش در صفحه توئیترش از ابتلایش به بیماری «کلاستروفوبیا» خبر داد و گفته بود به خاطر این بیماری به‌ندرت می‌تواند سوار مترو یا اتوبوس شود. 
تنگناهراسی یا کلاستروفوبیا به ترس از گیر کردن در یک مکان تنگ و راه گریز نداشتن در محیط‌های بسته گفته می‌شود. ‌بررسی‌ها نشان می‌دهد که ۵ تا ۷درصد از مردم جهان دچار تنگناهراسی هستند ولی تنها درصد کمی از آنها از درمان برخوردار شده‌اند. درباره اینکه ترانه علیدوستی به خاطر همین بیماری بستری شده یا نه، هنوز توضیحی داده نشده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: