کد خبر: ۳۴۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024April 25
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان اعلام کرد که جسد دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با استفاده از یک هلی‌شات پیدا شد.
شفاآنلاین>حادثه>این روزها دانشگاه علوم پزشکی با خبر تلخی دست و پنجه نرم می کند چرا که یکی از دانشجویان دندانپزشکی خود را از دست داده است. 

به گزارش شفاآنلاین:ماجرا از آنجا آغاز شد که یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه از ظهر روز 29 فروردین ماه که از دانشگاه خارج شد دیگر به دانشگاه و کلاس بازنگشت.

سرانجام صبح روز سوم اردیبهشت کلانتری ۱۴ سرچشمه در پی گزارش یکی از دشتبانان مبنی بر پیدا شدن خودرویی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه های مرتفع سرچشمه مراتب به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

علیرضا محمدی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان اعلام کرد: «در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی بلافاصله دستورات قضایی جهت پیدا شدن این فرد صادر شد. به محض پیدا شدن خودروی فرد گمشده بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و اکیپی از عوامل گشتی شرکت ملی مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام وتحقیقات جهت پیدا شدن فرد گمشده آغاز شد که نهایتا با استفاده از هلی شات، جسد فرد در ارتفاعات کوه های سرچشمه پیدا شد.»

این مقام قضایی استان کرمان گفته است: «اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد. اما در حال حاضر، ۲ مظنون در این رابطه تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.»/اقتصاد نیوز


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: