کد خبر: ۴۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۰۱ دی ۱۳۹۳ - 2014December 22
شفاآنلاین :برنامه «فراسو» رادیو سلامت، دوم دي ماه به موضوع «راه هاي پيشگيري از ديسك گردن» می پردازد.
به گزارش شفاآنلاین، در برنامه «فراسو» که کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است، هر روز از یکی از پزشکان متخصص در زمینه های پزشکی دعوت می شود تا در کنار کارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامک های شنوندگان پاسخ و راهکارهای مناسب را ارائه می دهد.
این برنامه 30 دقیقه ای سه شنبه با حضور دکتر اسحاقي، فوق تخصص مغز و اعصاب، به بررسي روش هاي تشخيصي و نحوه درمان ديسك گردن می پردازد.
يادآور مي شود، برنامه «فراسو» شنبه تا پنچشنبه هر هفته از ساعت 8:30 بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
پخش ويژه برنامه از «مدينه تا طوس» از راديوسلامت
شبكه راديويي سلامت همزمان با شهادت امام رضا (ع) وي‍ژه برنامه «از مدينه تا طوس» را تقديم شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش مي كند.
 وي‍ژه برنامه زنده از «مدينه تا طوس» به تهيه كنندگي فاطمه اسماعيلي كاري از گروه سلامت معنوي و سبك زندگي سالم راديو سلامت است كه سه شنبه از ساعت  10 الي 12 با حضور كارشناسان و بخشي هايي چون گزارش از مشهد مقدس، قم و شاه عبدالعظيم، بحث هاي كارشناسي، پنجره فولاد شامل دلنوشته هاي مخاطبان، شعرخواني و مرثيه سرايي است.
گفتني است، در اين ويژه برنامه دو ساعته كه با اجراي محمد نظري و فيروزه آدابي روي موج اف ام رديف 102 مگاهرتز مي رود، حجت الاسلام موسوي مدير بين الملل حوزه علميه قم در خصوص شخصيت اخلاقي امام هشتم شيعيان در كشورهاي مختلف، دكتر عباسي در خصوص لقب امام رضا(ع)، دكتر فرزانه كارشناس تاريخ در خصوص سير تاريخي زندگاني امام هشتم (ع) صحبت مي كند.
كم خوني هاي ناشي از ويتامين ب در مجله پزشكي
شبکه رادیویی سلامت، كم خوني هاي ناشي از ويتامين b را سه شنبه در برنامه «مجله پزشکی» بررسی می کند.
 دکتر بابك بهار، فوق تخصص بيماري هاي خون و آنكولوژي در برنامه «مجله پزشکی» روز دوم دي ماه، از ساعت 15 به مدت 60 دقيقه درباره اهميت تغذيه مناسب در پيشگيري از انواع كم خوني ها صحبت می کند.
گفتني است، با هدف افزايش دانش سلامت جامعه و آشنايي با راه های پیشگیری از بیماری ها، این برنامه که کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است، هر روز به یکی از موضوع های حوزه سلامت اختصاص دارد.
نفوذ در دلها با خیابان بهبودی
«خیابان بهبودی» شبکه رادیویی سلامت، دوم دي ماه با موضوع «نفوذ در دلها» از موج اف ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
 برنامه رادیویی «خیابان بهبودی» به تهیه کنندگی سیما غفاری و گویندگی مصطفی مصطفوی، سه شنبه با حضور دکتر حميدرضا محتشمي، روان شناس از ساعت 17:15 به مدت 80 دقیقه با موضوع نفوذ در دلها به بررسي روابط موثر و نقش احترام گذاشتن در رسيدن به سلامت روان مي پردازد.
گفتني است، برنامه زنده «خیابان بهبودی» که کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است، سعي دارد با زبانی ساده باعث کمک به بهبود سلامت روان شنونده هاي صداي سلامت شود و در عین حال لحظات عصر گاهی مفرحی را برایش ایجاد کند.
ترديد در خانه ما
برنامه «خانه ما» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه به موضوع «ترديد و دودلي» اختصاص دارد.
 دکتر ابراهيمي مقدم، روان شناس با حضور در برنامه «خانه ما»، دوم دي ماه از ساعت 20:50 به مدت 20 دقیقه با موضوع «ترديد و دودلي» به اين سوال كه آيا مي توان با ريشه يابي مشكل ترديد و دودلي به امنيت رواني دست يافت؟، پاسخ مي دهد.. این برنامه به تهیه کنندگی سیما غفاری با رویکردی طنز و شاد، باورهای غلط در خانواده را بررسی می کند.
يادآور مي شود، برنامه «خانه ما» با ساختار ترکیبی و نمایشی کاری از گروه سلامت روان و خانواده این شبکه رادیویی است که به منظور استحکام و دوام نهاد خانواده با ایجاد فضای آموزشی در قالب نمایش به دادن راهکارهای عملی با حضور کارشناسان برای ایجاد تغییرات در روابط خانوادگی و بهبود روابط بین فردی برای رسیدن به سلامت روان درخانواده می پردازد.
راديو سلامت از زلزله و مقاوم سازي مي گويد
برنامه «افق روشن» رادیو سلامت، سوم دي ماه، همزمان با روز ملي ايمني در برابر زلزله موضوع «زلزله ساختمان و مقاوم سازي» را روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز می برد.
 در برنامه «افق روشن» این شبکه راديويي، چهارشنبه، دكتر نقدعلي حسين زاده، عضو هيات علمي پژوهشگاه بين المللي زلزله شناسي و مهندس سيد منتظر قائم، مشاور فني سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران از ساعت 9:05 به بررسی موضوع  «زلزله ساختمان و مقاوم سازي» می پردازند.
گفتني است، برنامه «افق روشن» به سردبیری فاطمه شهبازی کاری از گروه سلامت اجتماعی روزهای شنبه به موضوعات زیست محیطی، دوشنبه ها به حقوق شهروندی و آموزش شهروندی و چهارشنبه ها به فضاهای شهری عمومی اختصاص دارد.
تقويت حافظه در رادیو سلامت
برنامه «صبح و زندگي» سوم دي ماه به موضوع «راه هاي تقويت حافظه» می پردازد.
 برنامه «صبح و زندگي» کاری از گروه سلامت جسم و پيشگيري این شبکه رادیویی، چهارشنبه، با حضور دكتر قزوينيان، متخصص مغز و اعصاب به سؤال كه به نظر شما راه هاي تقويت حافظه چيست؟، پاسخ می دهد.
یادآور می شود، برنامه صبحگاهي صبح و زندگي از ساعت 7:01 به مدت 80 دقيقه هر روز از شنبه تا پنجشنبه بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: