کد خبر: ۳۴۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024April 27
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به بازگشت قیمت طلا در بازارهای جهانی از مسیر صعود با شیب تند، از کاهش قیمت سکه و طلا در بازار داخل خبر داد.
شفاآنلاین>اقتصاد>نادر بذرافشان در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت اونس جهانی طلا میانگین ۴۴ کاهش اونس جهانی طلا را داشتیم؛ البته میزان کاهش تا ۸۰دلار هم رسید اما نوسانات طی دو روز اخیر، این میزان کاهش را کمتر کرد.
به گزارش شفاآنلاین: رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان کرد: به‌تبع روند نزولی قیمت‌ها در بازارهای جهانی و همچنین باتوجه به آرامش در بازار ارز داخلی و نوسانات حداقلی نرخ ارز در داخل و همچنین نبود هیجان در اخبار سیاسی و اقتصادی جهان، بازار سکه و طلای داخلی به‌دور از هرگونه التهاب، روند کاهشی قابل‌توجهی را تجربه کرده است.وی در رابطه با قیمت انواع قطعات سکه و مصنوعات طلا در آخرین معاملات پایانی هفته و تغییرات آن نسبت به ابتدای هفته، گفت: هر قطعه سکه تمام طرح جدید با یک‌میلیون و ۱۵۰هزار تومان کاهش قیمت نسبت به ابتدای هفته در آخرین معاملات (پنجشنبه) به ۴۲میلیون و ۱۵۰هزار تومان رسید. سکه تمام طرح قدیم نیز با یک‌میلیون کاهش در پایان هفته ۳۹میلیون و ۲۰۰هزار تومان تعیین قیمت شد. نیم‌سکه در آخرین معاملات پایانی هفته ۲۴میلیون و ۸۰۰هزار تومان و ربع سکه ۱۴میلیون و ۹۰۰هزار تومان تعیین قیمت شدند که به ترتیب نیم‌سکه ۸۰۰هزار تومان و ربع سکه ۷۰۰هزار تومان ارزان‌تر از ابتدای هفته بوده است. سکه‌های یک‌گرمی بانک مرکزی نیز با ۲۰۰هزار تومان کاهش قیمت نسبت به ابتدای هفته، ۶میلیون و ۸۰۰هزار تومان دادوستد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: